GARDERPORTAL

Links til garder-relaterede sider. Links to pages of special interst to present and former guardsmen of the Royal Danish Guard.

OVERVIEW

The site garderforening.dk currently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have parsed eighteen pages within the site garderforening.dk and found sixteen websites interfacing with garderforening.dk. We were able to find three mass media platforms belong to this website.

GARDERFORENING.DK TRAFFIC

The site garderforening.dk has seen fluctuating quantities of traffic all over the year.
Traffic for garderforening.dk

Traffic ranking (by month) for garderforening.dk

Traffic ranking by day of the week for garderforening.dk

Garderforeningen for Aarhus og Omegn. Arrangementer.

Man kan slukke for lyden ved at trykke på Esc tasten. Den årlige skydekonkurrence mellem tjenste- gørende gardere fra vagtdetachementet på Marselisborg og gamle gardere fra Garder- foreningen.

DDS Storkøbenhavn - Forsiden

Ny danmarksmester på 15 M Pistol. Ved det netop afholdte 15M DM blev Ole Breum fra Pilen af 1927 ny dansk mester på pistol i klassen V2H2. Der skulle 538 point til for at vinde klassen. Her fra Landsdelskontoret DGI Storkøbenhavn ønsker vi Ole stort tillykke med den nye titel. Stævner og turneringer på Sjælland.

Garderforeningen for Helsingør Omegn. Åretsarrangementer.

Man kan slukke for lyden ved at trykke på ESC tasten. Læs om - og se billeder fra - arrangementerne i 2016. Læs om - og se billeder fra - arrangementerne i 2017. Møde med chefen for Livgarden,. Frederiksborg Amts Garderforening har inviteret medlemmerne af Helsingør Garderforening til at deltage i foreningens klubaften mandag den 3.

Københavns Skyttecenter - Forsiden

Regler for bestilling og afbestilling. Prøv at skyde, Arrangementer og Events. Try shooting or set up an event. Jagt Riffelprøver i 2018 på Københavns Skyttecenter. Københavns Skyttecenter har renoveret toiletter ved pistolafsnittene. Kontakt til KSC og Om KSC.

Pro Rege Et Grege - For Konge og Folk - Garderforeningen for Horsens og omegn

Pro Rege Et Grege - For Konge og Folk. HM Dronningen er protektor for De Danske Garderforeninger. Garderforeningen for Horsens og omegn er en meget aktiv Garderforening som bl. Bevarer det gode kammeratskab fra gardertiden. Stà tte og hjà lpe andre tidl. Forsà tte med at stà tte Den Kongelige Livgarde og de nuvà rende gardere. Holde sig orienteret om udviklingen i Forsvaret og ikke mindst ved regimentet.

WHAT DOES GARDERFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of garderforening.dk Mobile Screenshot of garderforening.dk Tablet Screenshot of garderforening.dk

GARDERFORENING.DK SERVER

We detected that a lone root page on garderforening.dk took two thousand three hundred and fifteen milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so therefore we consider garderforening.dk not secure.
212.83.173.94

We detected that this website is operating the Microsoft-IIS/6.0 os.

GARDERPORTAL

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site garderforening.dk had the following in the web site, "En portal for unge og gamle fra Livgarden, for." I noticed that the website stated " Gardere, der er medlemmer af en garderforening - og for gardere, der ikke er medlemmer af en garderforening." They also stated " Indsatsen i Afghanistan har været forsvarets største opgave i mange år, og for første gang er der samlet et overblik over hele missionen på ét sted. 50 YouTube videoklip om Livgarden Afghanistan, Blå Vagt, Tattoo mv." The meta header had garderforening as the first keyword. This keyword was followed by garderforeningen, Livgarden, and Den kongelige Livgarde which isn't as important as garderforening. The other words the site used was garder. garderforeninger is also included but will not be understood by web crawlers.

ANALYZE MORE WEBSITES

De Danske Garderforeninger

Ny Stabsmedhjælper for Præsidenten tiltræder. De Danske Garderforeninger Livgardens Kaserne Gothersgade 100 1123 København K Tlf.

La garderie Avrizou

Dans un cadre convivial, Avrizou accueillera vos enfants âgés de 6 mois à 5 ans révolus dans un établissement entièrement dédié à leur bien-être et leur confort. Ouverture du 24 décembre 2017 au 20 avril 2018.

garderie-cochon-indes blog - garderie pour cochon dInde - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Bientot nous allons avoir une grande cage de 1m toit avec de s tuile et une goutiere.

SERRE CHEVALIER GARDERIE LES ETERLOUS MONETIER LES BAINS

Les salles de jeux sont lumineuses et organisées en plusieurs espaces et une terrasse sécurisée complète ce lieu. Nous disposons de 4 chambres distinctes pour la sieste de tous. Nous allons nous promener tous les matins avec tous les enfants à la découverte de ce qui nous entoure.

Welcome garderie-imagination

Imagination DIX30 7200, Boul. Instagram has returned invalid data.